יש לי דירה והייתינרוצה לקנות עוד דירה חהשקעה אך נס רכישה ועוד הוצאות עוצרות אותי. הדירה בתהליך פינוי בינוי. האם כדאי לי לחכות ולהשקיע בדירה גדולה יותר מזו שיש לי באותו בנין

אין מספיק נתונים כדי לענות על השאלה שהיא בעיקרה שאלה לשמאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. נכון. רק אתקן . לא שנבנה לפני אלא שניתן היתר לפני. 2.לא בהכרח. יש כל מיני תהליכים ואפשרויות לקידום. יש בניינים שבוחרים לנהל ספציפית מו"מ עם חברה מסויימת מכל מיני סיבות. 3. לא בהכרח. אם כולם מקבל...
המשך תשובה