שלום רב ותודה מראש האם ניתן להצמיד גג בטאבו לאחת הדירות במסגרת פינוי בינוי

אם כוונתך שהגג החדש או חלקו יוצמד לאחת הדירות החדשות, אין מניעה חוקית אך כמובן זה ראוי להיות מוסדר ושיוויוני ובמסגרת הסכם הפינוי בינוי שהרי לכאורה יש כן תמורה נוספת/עודפת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אתה משתמש במונח "פינוי זיכוי" אבל הדרך הנכונה לפרש את הזכות הזו היא לקורא את הוראות הסכם הפינוי בינוי עליו חתמת . שם אמורות להיות התשובות. ככלל אם אין פטור קשישים אז אמורה להיות מס שבח במכירה ומס רכיש...
המשך תשובה