יש לי דירת 3 חדרים (75 מ"ר) בבניין ישן בבת ים שנבנה ב-1962. יזם פנה אלינו עם הצעה לפינוי בינוי וכל הדיירים בבניין (8 דירות) בעד החלף היזם מציע לי דירת 4 חדרים (100 מ"ר) בבניין החדש בתוספת תשלום של 400,000 שקל מצידי. לדעתי ההצעה לא הוגנת כי דירות דומות באזור עולות הרבה יותר והתוספת שהוא מבקש גבוהה מדי. האם יזם יכול לאלץ אותי לעזוב? מה זכויותיי בפינוי בינוי? איך קובעים מה הוגן בחלוקה?

זו שאלה לשמאי שיבחן את הכדאיות של הפרוייקט והתמורות הראויות לדיירים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
תודה על הסקירה הממצה. 1.כמובן שעל עוה"ד לדאוג קודם לפרויקט . 2. לשאלה אם עוה"ד חייב לעשות מכרז האכן רצוי אבל יש מקרים שבעלי דירות /נציגים לא מעוניינים במכרז אלא בזהות ספציפית של יזם. זה קורה. זה ל...
המשך תשובה