יש לי דירת 3 חדרים (75 מ"ר) בבניין ישן בבת ים שנבנה ב-1962. יזם פנה אלינו עם הצעה לפינוי בינוי וכל הדיירים בבניין (8 דירות) בעד החלף היזם מציע לי דירת 4 חדרים (100 מ"ר) בבניין החדש בתוספת תשלום של 400,000 שקל מצידי. לדעתי ההצעה לא הוגנת כי דירות דומות באזור עולות הרבה יותר והתוספת שהוא מבקש גבוהה מדי. האם יזם יכול לאלץ אותי לעזוב? מה זכויותיי בפינוי בינוי? איך קובעים מה הוגן בחלוקה?

זו שאלה לשמאי שיבחן את הכדאיות של הפרוייקט והתמורות הראויות לדיירים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש מספר בעלי מקצוע מטעם בעלי הדירות שצריכים להצטרף בשלבים שונים לפרוייקט. מפקח בניה ורישוי שמאי יועץ ביטוחי עורך דין מומלץ גם: מארגן- שיסייע בכינוס/ארגון/ שיכנוע יועץ משכנתאות (בשלב הליווי הבנק...
המשך תשובה