שלום רב, כיום עושים פינוי בינוי לבניין שאני מתגורר בו, ויש בבעלותי 2 דירות. אני יודע שבדרך כלל יש פטור ממיסוי, האם גם במקרה של 2 דירות? תודה לעונים.

במסגרת הפינוי בינוי, יש פטור לדירה אחת. כנראה שיש כוונה להרחיב הפטור ל- 2 דירות. ללא כל קשר תבדוק עם מומחה מס האם יש לך פטור על אחת הדירות (לדוגמה דירת ירושה שהעומדת בתנאי הפטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זה תלויבמספר גורמים... אם תקבלו 2 דירות או דירה אחת בסוף הפרוייקט...ניתן לקבל פטור על דירה אחת במסגרת תמ"א 38/2 או במסגרת פינוי בינוי. על כל פנים נכון שתבקשו פגישה עם יועץ המס של הפרוייקט בטרם תחתמו ו...
המשך תשובה