שלום לכם.. האם יזם מחוייב עפי החוק להציג לבעלי הדירות בעת פינוי בינוי את הקצאת הדירות החדשות באופן שקוף ? ואם הוא לא עושה זאת.. מה ניתן לעשות ? תודה זוהר הלל

דרישה הגיונית הפרטים אמורים להיות גם אצל השמאי שלכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ניתן לקבוע שכ"ט המוצמד לדירות הבעלים ולא לדירות היזם. לדוגמה אחוז משווי דירות הבעלים החדשות (ולא דירות היזם). ניתן כמובן גם לקבוע כסכום קבוע עבור כל יח"ד בעלים קיימת. בברכה, נריה כהו, עו"ד ראש...
המשך תשובה