שלום לכם.. האם יזם מחוייב עפי החוק להציג לבעלי הדירות בעת פינוי בינוי את הקצאת הדירות החדשות באופן שקוף ? ואם הוא לא עושה זאת.. מה ניתן לעשות ? תודה זוהר הלל

דרישה הגיונית הפרטים אמורים להיות גם אצל השמאי שלכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כדי למנות נציגות/עו"ד די ברוב רגיל. כדי להגיש תב"ע נדרשת הסכמה של 60% מבעלי הדירות במתחם. לעיתים די ב- 50%, תלוי במדיניות הרשות. כדי להגיש תביעות (לאחר אישור התב"ע) נדרשת הסכמה של 80% מבעלי הדירות....
המשך תשובה