בחודשים האחרונים אני כותב בפורום הכרויות באתר כלשהו באינטרנט ואחד המשתתפים שמכיר אותי באופן אישי התנכל לי ורשם עליי שקרים. הוא סיפר שם שאני מטריד נשים ושכדאי להתרחק ממני, כמובן שהכול לא נכון. האם יש כאן עילה לתביעה על לשון הרע?
אם בפורום אתה מזוהה, בשמך המלא, יש בפרסום תגובות מהסוג הזה כדי להוות לשון הרע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה