שלום רב אני בעל סטודיו לצילום מסחרי עשיתי עבודה בשנה שעברה עבור לקוח שביקש ממני לצלם עבורו גופיי תאורה שהוא עשה בחנות שעונים ידועה . בעל חנות השעונים ביקש להשתמש בתמונות ואני הסכמתי בתנאי מתן קרדיט כעבור שנה אני רואה את התמונות שצילמתי באתר חברת השעונים ובפייסבוק לצרכיי פרסום , ללא מתן קרדיט האם יש כאן הפרה של זכויות יוצרים והאם יש עילה לתביעה מצדי בתודה מראש
ערן שלום
אכן נראה שיש כאן הפרה של חוק זכויות יוצרים כי לא קיבלת קרדיט על התמונות כנדרש.
אגב, היום בשעה 18:30 אני מרצה הרצאה על זכויות יוצרים באינטרנט ובה מידע רב וחשוב.
מוזמן לפנות בפרטי ליאן ממשרדי - לקבלת פרטים נוספים
בברכה
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה