היי. אני שוקל להקים אתר שבו יש דעות אישיות שלי על מסעדות. כלומר, אני רוצה לבקר במסעדה ולכתוב עליה ביקורת, אולי אפילו עם ציון 1-10. אני לא מתכוון לקחת שום חומר מהאתר של המסעדה (טקסט, לוגו, תמונות) אלא רק להגיד את השם שלה ולכתוב מה דעתי, כאשר ברור לכל אורך הדרך זו דעה אישית שלי בלבד. מותר או לא? :)
מותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה