היי. אני שוקל להקים אתר שבו יש דעות אישיות שלי על מסעדות. כלומר, אני רוצה לבקר במסעדה ולכתוב עליה ביקורת, אולי אפילו עם ציון 1-10. אני לא מתכוון לקחת שום חומר מהאתר של המסעדה (טקסט, לוגו, תמונות) אלא רק להגיד את השם שלה ולכתוב מה דעתי, כאשר ברור לכל אורך הדרך זו דעה אישית שלי בלבד. מותר או לא? :)
מותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה