שלום, כבר כשנתיים אני מקבלת SMSים לנייד מחברה מסחרית, ללא אפשרות הסרה. התקשרתי לאחת החנויות והבנתי שהמספר שלי רשום אצלם על שם לקוחה אחרת (ועל כן הם גם לא יכולים להסיר את מספר הטלפון שלי). האם אני יכולה לתבוע אותם בגין חוק הספאם או שהאשמה היא על הלקוחה שנתנה במקרה/טעות את המספר שלי ואין לי מה לעשות? תודה רבה.
עדי שלום,
את בהחלט יכולה לתבוע את החברה ששולחת את המסרונים.
אני בטוח שכשתוגש תביעה הם ימצאו את הדרך להסיר את המספר שלך.
בנוסף הם גם יצטרכו לפצות אותך באלפי שקלים.
יש במשרדי עו"ד שעוסק בהגשת תביעות בנושא חוק הספאם ואת מוזמנת לפנות אלי טלפונית (המספר בראש העמוד) להתייעצות ללא עלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אליאור שלום רב, אסור להעתיק טקטסטים שאתה בעל זכות היוצרים בהם בין אם קיימות תמונות ובין אם לאו. אין משמעות לעובדה שהטקסטים מפורסמים באינטרנט הדבר לא פוגע בזכויות היוצרים שלך. במקרה הנוכחי נראה כי השי...
המשך תשובה