הי שאלה בנושא הודעות ספאם. לבן הזוג שלי לא מפסיקים לשלוח הודעות ספאם. יש לו לפחות 85 הודעות ספאם. מאותו מספר יש 20 , 15 לא אחת או שתיים. מה ניתן לעשות עם זה?
בתאל שלום,
הדרך היא להגיש תביעה. החוק קובע כי מי ששולח הודעות ספאם יצטרך לפצות את המקבל ב-1,000 ש"ח לכל הודעה.
יש במשרדי עורך דין המתמחה בנושא ואת מוזמנת ליצור קשר טלפוני לתיאום פגישה וקידום תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה