סיפרתי על מקרה אמיתי שקרה לי בבלוג שלי (לא יכולה לצרף קישור לקריאת הפוסט חפשו בגוגל: ״דודה לירון, יצאתי חומוס״). עכשיו בעלת העסק עושה קולות מאיימים על תביעה להוצאת דיבה כנגדי. האם יש לה קייס. יש לציין כי כל מה שמסופר בפוסט קרה באמת ויש לי תכתובת מייל המוכיחה זאת.
לירון שלום,
הקביעה אם פרסום כלשהו מהווה לשון הרע לא תלויה רק בהיותו אמת אלא גם באופיו. פעמים גם פרסום שהוא אמת יכול להוות לשון הרע אם הוא עלול להשפיל או לבזות את הצד שעליו נכתב - אפילו אם הוא אמת - בהנחה שהיה גם ניתן לכתוב אחרת.
לכן, אם את חוששת מתביעה רצוי לקבל ייעוץ משפטי פרטני - במקרה שלך לבקש מעו"ד בעל ידע בתחום לשון הרע לקרוא את הפוסט בבלוג שלך ולחוות את דעתו ישירות על אותו המקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה