היום הלכתי לתומי למכולת ופתאום ניגש אלי אדם ושאל אותי אם הכל בסדר איתי אחרי התאונה... שאלתי אותו "מאיפה אתה יודע שארעה לי תאונה, היית שם" לא... ראיתי אותך באינטרנט ענה לי ובידו אחז בפלאפון והראה לי את התמונות הלא מחמיאות כלל... למותר לציין שהתביישתי נורא וממש חוורו פני כי הודעתי לאנשים ששאלו שמכרתי את האוטו כי התביישתי מהתאונה ועכשיו האמת תצא לאור לצערי... בתמונה רואים אותי בברור ליד האוטו המרוסק... האשמה היא שלי בתאונה. באתר לא היה שום כיתוב או סיקור עלי או על התאונה אלא כיתוב ככותרת "6 פצועים קל בתאונה ב....... " אגב גם פרט זה איננו נכון כי אף לא אחד פונה לביה"ח.... האם זו עילה לתביעה וא"כ מה סדר הגודל שהאתר יצטרך לפצות אותי... אם אפשר תנו לינקים של תביעות דומות תודה מראש - מייק
מיכאל שלום
מוזמן לקרוא סקירה על תקדמים בנושא הפרטיות באינטרנט בכתבה באתר שלי.
או לשלוח לי מייל - ואוכל לשלוח לך לינק.
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה