שלום, מנהל של בית קפה שעבדתי בו לתקופה לא רוצה לשלם לי. אני רוצה לפרסם את הסיפור בפיסבוק למען יראו ויראו. אני מתעניין בהושא טשטוש התמונה שלו שמופיע בקטן לצד ההתכתבות שלנו. האם אני יכולה לפרסם אותה כמו שהיא? האם תמונה מוקטנת מספיק היא בסדר? האם עליי לטשטש את פניו או למחוק אותם לגמרי? כמו כן האם יש באפשרותי לפרסם את שמו? האם יש באפשרותי לפרסם את תפקידו כמנהל סניף ספציפי? תודה.
אתה חושף את עצמך לתביעת דיבה. ייתכן שאם תתבע, תצליח להתגונן, אבל ייתכן שלא, וייתכן שבכל מקרה זה יעלה לך. בכסף, בזמן וברוגז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה