אחרי שהתחתנתי המעצב ביקש שאשלח לו תמונות של השמלה. אמרתי לו שאני לא מעוניינת לפרסם את התמונה שלי, והוא אמר שזה רק בשבילו ובשביל התופרת שיראו איך יצא. אחרי שבועיים חברה סיפרה לי שהיא ראתה את התמונה שלי בפייסבוק וגיליתי שהוא העלה את התמונה לאתר שלו ללא רשותי. ניסיתי לפנות אליו מספר פעמים ללא הצלחה. האם אוכל להגיש נגדו תביעה?
את זכאית לתבוע אותו. הוא עושה שימוש בתמונתך (בהנחה שניתן לזהות אותך) כדוגמנית, בחינם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה