שלום רב. נפגעתי קשות מספק בחתונה ואני רוצה להזהיר מתחתנים נוספים שלא לעבוד עם ספק זה. האם אני יכול להיכנס לפורומים שונים בהם יש תנועה של מתחתנים ולפרסם את הסיפור שלי. האם מדובר בלשון הרע כאשר אני אומר אמת ומספר סיפור כפי שהיה עם שמי והכל?
גיא שלום,
לשאלתך, אכן אפשרי להעביר ביקורת על ספק או חברה ולשתף אחרים בחוויות אמיתיות או מקרים אמיתיים שנתקלת בהם. הינך צריך לשים לב כי, אתה עלול להיות חשוף לתביעת הוצאת דיבה ואז תצטרך להוכיח כי דיברת אמת.
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה