שלום, התחתנתי לא מזמן באולם אירועים מסויים, והעליתי את כל התמונות מהחתונה לפייסבוק. אז התחילו להגיב כל מיני אנשים, לא מהאורחים שלי, על האולם, כמה שהוא גרוע ושהוא מעסיק עובדים בתנאים מחפירים. בעל האולם התקשר ואיים עליי שזה באחריותי. האם הוא צודק? ואם כן, מה אני אמורה לעשות?
אם כל שעשית הוא להעלות תמונות מהחתונה שלך בפייסבוק, האיש יכול לצעוק ואת יכולה להתעלם. התלונות של אחרים אינם עניינך ואם הם מוציאים את דיבתו רעה, שירדוף אחריהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה