היי. יש לי עסק קטן בשכונה של בית קפה ומאפה. אחד העובדים עשה חיפוש של שם העסק בגוגל ומצא אתר שפרסמו בו ביקורת שלילית על העסק שלי, בלי שאמרו לי שזה הולך להתפרסם ומי יודע כבר לכמה אנשים זה הגיע ומתי אתחיל לראות ירידות בהכנסות... אפשר לתבוע את האתר אינטרנט הזה? הביקורת הייתה ממש שלילית ולא נכונה בכלל.
בוודאי שאפשר לתבוע. לעסק יש מוניטין שניתן לכימות, להערכה. אפשר לעשוב חישוב מדוייק של נזקים. חוצמזה שאם מדובר בביקורת מכוונת לצורך היזק בזדון אואז אפשר לתבוע לפחות 100,000 ש"ח בהתאם לחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה