שלום. ישנו פורום ציבורי שניתן לפרסם בו תגובות בנושא הרלוונטי. מנהל הפורום מחק תגובותיי בנושא מסויים על אף שלא היו בהם איומים או נאצות, אלא עמדה ליגיטימית שלהערכתי פשוט התנגשה באידיאולוגיה שלו. האם אוכל לתבוע אותו על עגמת נפש, כיוון שהשקעתי רבות בתשובות שמחק כלאחר יד? אתן דוגמא: נניח שקיים "פורום ציונות" שמנוהל ע"י איש ימין. אם הוא מוחק שם תגובות של שמאלני שכתב בעד נסיגה מהגולן, בטענה שהן "אינן ציוניות" ולכן "מנוגדות לתקנון הפורום"- האם אותו שמאלני יכול לתבוע את מנהל הפורום על עוגמת נפש ופגיעה בחופש הביטוי? תודה.
כדי לענות על השאלה - יש לעיין בתקנון האתר שבו פרסמת ולקרוא מה הנהלים המותרים והאסורים על פי התקנון ומה היקף שיקול הדעת של מנהל הפורום
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה