העלתי תמונה לפייסבוק של בחורה שקיללה חיילים ,האם יש לי בעיה משפטית ויכולה לתבוע אותי ?
לא ראיתי את התמונה ולא קראתי את הדברים שכתבת בצמוד לתמונה. לכן, דבריי מסויגים וכלליים. אמירת דבר על אחר באופן שעלול לבזותו מהווה עבירה על חוק איסור לשון הרע ולקרבן יש עילת תביעה, גם את את חושבת ש"מגיע לה". עכשיו השאלה היא אם במה שהעלית יש כדי לבזות את הבחורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה