שלום רב. כתבתי סטטוס נגד מקום העבודה והבוס שלי, ששכחתי שהוא חבר שלי בפייסבוק, העיר לי על כך ואיים עליי בפיטורין. האם הדבר חוקי? האם העובדה שצירפתי אותו כחבר לדף שלי נותנת לו את הזכות לבקר אותי על רשמים פרטיים גם מחוץ לשעות העבודה? אשמח לתשובתך.
שלום לך דניאל,
פרסום בפייסבוק הינו כידוע בעל תפוצה רבה.
על פי חוק לשון הרע דבר שפרסומו בפומבי עשוי לפגוע , לבזות או להשפיל אדם הינו בגדר לשון הרע.
אשר על כן, עומדת לנפגע בשל הפרסום האופציה לנקוט בהליכים משפטיים בגין לשון הרע.
אם ברצונך להתעמק בסוגיה באפשרותך לפנות ליעוץ אישי בנדון.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה