עניתי למישהו בפייסבוק על מישהו בקשר לעולם ואמרתי שבעל הבעל הבית מסריח והיה לי הרבה ביעות איתו בחינה ( כבר טבעתי אותו על זה ) הוא שלי לי סמס פרטי להגיד לי שאני הולכת לשלם על זה כל החיים והוא לא תישן בליליה עד שאני אשלם על זה באותו בית ששפט ושלהגיד שאבא שלי מסריח ונבלה וכדאי שלם לו אני צריכה למכור את הכליות שלי יש לו תיק משפטי? הוא יכול לעשות תבעיה נגדי?ומה אם מה שהוא שלח לי בסמס?
פייסבוק הוא זירה ציבורית ומי שמבזה אדם אחר בפייסבוק, עלול להמצא כמי שהוציא עליו לשון הרע ויחוב בפיצויים. עם זאת, הפיצויים עלולים להיות כבדים, אבל לא ברמה של "לשלם כל החיים". כמה אלפי שקלים. זה במקום לשלם לקורס לנימוסים בציבור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה