למה זו התחזות? זו אכן יותר פגיעה בפרטיות או גניבת זהות. הבנתי שהתחזות זה גם העתקת תמונה וגם אותו שם. ודבר שני אפשר לפנות לפייסבוק והם מורידים את הכרטיס למרות שאם מישהו שמר את התמונות...
התחזות ברשת מוגדרת כיצירת נוכחות מקוונת של מישהו אחר על ידי שימוש בשמו או בתמונתו או בפרטים אישיים אחרים שלו. אם עשית כן את/ה חשופים לנזק ממשי הן מההיבט הפלילי והן מההיבט הנזיקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה