שלום רב, 1.האם מבחינה חוקית ניתן לפרסם באתר שלי נסיון (מקרים)עם חברות במשק שעבדו על לקוחות ולא קיימו את תנאי העסקה עם הזקרת שמות שלהם-דברים שקרו באמת, בתור סיפור אישי ולא הסתות . 2.וגם לפרסם באינטרנט כציטוטים(באנרים) באתרים שונים. 3.במידה וישי בעיה עם פעילות כזו אנא חידוד כיצד ניתן לבצעה בגדר המותר(מה האופציות).חשוב לי שבצורה מסויימת יהיה ניתן כל לפרסם את השם של העסק הבעייתי. תודה מראש.
אלכס שלום,
ניתן להביע ביקורת על חברה ואף לתאר מקרים אמיתיים.
שים לב, אתה עלול להחשף לתביעת דיבה ואז תצטרך להוכיח כי אמת דיברת.
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה