שלום , קיבלתי מחברת סלקום 3 הודעות ספאם בעלות תוכן שיווקי , אציין כי מעולם לא הסכמתי או חתמתי בכתב או בע״פ לקבל אותן אך גם לא ביקשתי מסלקום להפסיק לשלוח אותן האם עדיין עומדת לי זכות תביעה ? ובמידה וכן מה הסכום הצפוי לי במידה ואתבע .
אתה תמיד זכאי לתבוע אם אתה חושב שנעשה לך עוול. אם תצליח להוכיח את כל יסודות התביעה (ברור לך שהח"מ לא ראה את ההודעות שקיבלת, את טיב הרישום שלהן וכו'} ולזכות בדין, תהיה זכאי לפיצוי של עד 1000 ש"ח לכל הודעה שתוכיח והוצאות משפט. נראה לי שבמקרה האופטימי תקבל כ- 2,000 ש"ח.
נראה לי פשוט יותר לבקש מסלקום להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור שלהם. כסף קל אין כאן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה