שלום , קיבלתי מחברת סלקום 3 הודעות ספאם בעלות תוכן שיווקי , אציין כי מעולם לא הסכמתי או חתמתי בכתב או בע״פ לקבל אותן אך גם לא ביקשתי מסלקום להפסיק לשלוח אותן האם עדיין עומדת לי זכות תביעה ? ובמידה וכן מה הסכום הצפוי לי במידה ואתבע .
אתה תמיד זכאי לתבוע אם אתה חושב שנעשה לך עוול. אם תצליח להוכיח את כל יסודות התביעה (ברור לך שהח"מ לא ראה את ההודעות שקיבלת, את טיב הרישום שלהן וכו'} ולזכות בדין, תהיה זכאי לפיצוי של עד 1000 ש"ח לכל הודעה שתוכיח והוצאות משפט. נראה לי שבמקרה האופטימי תקבל כ- 2,000 ש"ח.
נראה לי פשוט יותר לבקש מסלקום להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור שלהם. כסף קל אין כאן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה