מיד עם הודעתי לספק האינטרנט על סיום ההתקשרות, הם ביטלו - ללא התראה - את חשבון הדוא"ל, שם המשתמש, הסיסמה ואת תיבת הדואר. ידוע לי שתיבת הדוא"ל צריכה להיות פתוחה ושמישה במשך 6 חודשים כדי לאפשר שמירת ההודעות ועדכון אנשי הקשר בדבר שינוי כתובת. נמחקו כל ההודעות - הנכנסות והיוצאות - וכל אנשי הקשר ללא אפשרות שיחזור.
יצחק שלום רב,
במענה לשאלתך יש לבחון מהם תנאי השירות והתחייבות ספקית האינטרנט
לאחר מכן, אפשר לבחון את הצעדים המשפטיים אם אכן יש צורך בכך.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה