הייתה לי בעיה עם חברה של אוטובוסים שבגלל זה שלחתי אליהם הודעה במסנג'ר ( של הפייסבוק לא בקיר שלו) שכללה קללות / איומים לפרסם את מה שקרה לי +מה שאני חושב עליהם באינטרנט - האם הדבר יכול להוות סיבה להליכים של תביעת דיבה?
זו לא סיבה מספקת להגשת תביעת דיבה מצד חברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה