שלום דורית, לפני שנה וחצי עשיתי מנוי באינטרנט לאתר היכרויות בעלות היכרות של 5 ש"ח לחודש. בתנאי השימוש (8 עמודים) היה כתוב שהמנוי מתחדש בעלות של 200 ש"ח לחודש ואכן הוא חודש והמשיך עד היום. שמתי לב לזה בכרטיס האשראי רק לפני כמה ימים וביטלתי את החיוב לעתיד. החיובים עד עכשיו הגיעו לסך כולל של 5,000 ש"ח שמבחינתי נגנבו ממני. האם יש לי case? תודה.
יניב שלום רב,
שוחחנו טלפונית בנדון.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה