שלום, רציתי לדעת אם יש בעייתיות בשימוש בסמלים מסחריים מוכרים (של חנויות/מכוניות/מאכלים) שעברו שינוי קל לצורך משחק לטלפון שהמטרה בו היא לזהות את הסמל. ידוע לי שבארה"ב קיימים עשרות,אם לא מאות, של משחקים דומים, האם החוק בארץ מחמיר יותר? האם זה משנה אם האפליקציה היא חינמית ולא למטרות רווח? תודה מראש! חנן
שלום רב חנן
ככלל, שמוש בסימן מסחרי מחייב הרשאה מידי בעל הזכויות של הסימן המסחרי.
לשם קבלת יעוץ ובחינת הסוגיה לעומקם של דברים באפשרותך לפנות ליעוץ פרטני בנדון, הואיל ועם כל הרצון הטוב לא ניתן לעשות זאת על גבי הפורום.
משרדי ישמח ליעץ לך בנדון.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה