שלום לעו"ד הנכבד, לאחרונה פרסמתי תגובה שלילית באינטרנט על בית עסק אשר כללה השתלשלות מפורטת של אירועים מולו והמלצה לגולשים להתרחק ממנו. בעל העסק פנה אליי ודרש להסיר את הפרסום ולא - יתבע אותי בגין לשון הרע ועוגמת נפש. ראוי לציין שהדברים שנכתבו הינם אמת, לגבי חלקם יש לי ראיות מוצקות (כגון הקלטות שיחות טלפון ועדים בקרב לקוחות אחרים), אך לחלק מהדברים שהתרחשו אין תיעוד מוכח והם נכתבו על-ידי רק על סמך מה שראיתי במהלך העבודה איתו (הרי לא הגיוני שאצליח להקליט את הכל). האם יש בסיס לתבוע אותי בגין לשון הרע אם לא אצליח להמציא הוכחה מוצקה לכל מילה בתגובה שכתבתי? מה קורה אם זה מילה שלי מול מילה שלו? אינני רוצה למחוק את התגובה משום שאני מאמין בצדקתי. תודה
הסר את הפוסט. אתה חושף את עצמך לתביעת לשון הרע, גם אם מה שפרסמת אמת בחלקו. הפיצוי עלול להיות גדול מאד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה