היי, הייתי מעוניין לדעת האם זה חוקי לפתוח אתר של שידורים חיים כולל תחנות רדיו? האם ניתן לפרסם שם פרקי סדרות? אבל כל פרק שמקושר לאתר המקור. והאם ניתן לגבות תשלום עבור מנוי באתר כזה? ושאלה אחרונה, האם צריך לשלם עבור זכויות יוצרים או בכלל בשביל להפעיל אתר כזה? תודה לכם.
ממש לא! יש רגולציה משיקולים הגיוניים ופחות מהגיוניים. אי אפשר אלא אם כן יש לך זיכיון ו/או רשיון מטעם הגוף הרגולטיבי אשר נקרא הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, והלכה למעשה הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין. העונש הנו חמור מאד. אתה יכול לשדר באמצעות אתרים חברתיים, או יוטיוב ועוד שפע של מקומות שלא אמנה אותם מפאת אפשרות שאינם חוקיים. או לשדר לישראל מחוץ למיים הטריטוריאליים באמצעות ספינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה