שלום רב,אני נפגשתי עם מנהל בתאריך 26.10 חברה וסיכמתי איתו שיבנה לי אתר אינטרנט כולל תחזוקה וכו' , לאחר שבועיים 09.11.2015 החלטתי לבטל עסקה כי אין לי אפשרות כלכלית לשלם עבור שירות .אתר עדיין בבנייה ולשאלתי לפני סגירת עסקה על נושא ביטול הוא ענה כי אם הוא בונה אתר אני עדיין אצטרך לשלם עבורו .אך מכיוון שאתר עוד לא נבנה ועבר רק 14 יום מפגישתנו אני רוצה לדעת איך לסיים התקשרות איתו ( לא היה חוזה חתום ,רק חשבונית) בצורה נכונה והוגנת ? אודה על תשובתכם בהקדם האפשרי .
למרות שלא נחתם חוזה בינך ובין בונה האתר, ההסכמה שלכם היא חוזה מחייב שאינו ניתן לביטול חד צדדי אלא בהסכמה בלבד. ואם בונה האתר אינו מוכן לוותר, יהיה עליך לשלם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה