שלום. אני חבר בפורום דרושים ומציע את שירותיי בתור קבלן. לאחרונה, בעקבות לקוח מאוכזב שמוציא לי לשון הרע בפורום, אני נאלץ להתמודד עם ירידה משמעותית במספר הפניות אליי. הלקוח יכול להיות לא מרוצה, אבל זה לא הגיוני שבנאדם אחד יהרוס לי את הפרנסה. אני אודה שלא נתתי לו עבודה מושלמת אבל הלכתי לקראתו, תיקנתי מה שהוא רצה והחזרתי לו את הכסף. בכל זאת, הוא החליט לנקום בי ולא מרפה. פניתי למנהל הפורום והוא אמר לי שאם הוא ייגע בתגובות שלה זה יפגע לו באמינות והוא לא מוכן להתערב בדברים שמכניסים גורמים שלישיים לאתר. הוא הפנה אותי לתקנון האתר ושם יש כל מיני סעיפים בלתי מובנים שמגנים על המגיבים באופן מוחלט. מה עושים?
יאן שלום רב,
באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי אשר יבחן את העובדות בכללותן ולאחר מכן ינחה אותך בהתאם.
זאת הואיל ועם כל הרצון הטוב לא ניתן ליתן יעוץ פרטני על גבי הפורום.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה