שלום רב, ברצוני לשאול האם כאשר אני מצלם קהל/קבוצה של אנשים ממרחק ובאופן כזה שלא ניתן לזהותם אפילו אם מגדילים את התמונה עלי לבקש את אישורם רשותם לפרסם את התמונה ?
אל תגזים בזהירות שאתה נוקט. אם אי אפשר לזהות את המצולם, למה הוא ייתן את הסכמתו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי שוני, עצם פרסום תמונה ברשת ו/או ברשת החברתית אינה הופכת אותה למותרת לשימוש גם אם נותנים קרדיט. למשל ישנם מקרים מסוימים בהם התמונה ניתנת לשימוש מכוח דוקטרינת שימוש הוגן, ואז ראוי לתת קרדיט. צריך...
המשך תשובה