שלום רב, ברצוני לשאול האם כאשר אני מצלם קהל/קבוצה של אנשים ממרחק ובאופן כזה שלא ניתן לזהותם אפילו אם מגדילים את התמונה עלי לבקש את אישורם רשותם לפרסם את התמונה ?
אל תגזים בזהירות שאתה נוקט. אם אי אפשר לזהות את המצולם, למה הוא ייתן את הסכמתו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה