אני וחבריי רוצים לפתוח פורים אקורדים לשירים ישראליים עם "טוויסט" מדליק. האתר הולך להיות, בהתחלה לפחות, בחינם. גולשים יוכלו להעלות את האקורדים לשירים וכו'. האם אנחנו פוגעים בזכויות יוצרים? איך עושים את זה מבלי לקבל תביעה מאקו"ם או מהאמנים?
שבי שלום רב,
יש לבדוק את נושא זכויות היוצרים לעומקם של דברים.
זאת לא ניתן עם כל הרצון הטוב לעשות דרך האינטרנט.
משרדי ישמח לייעץ לכם.
nars
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אליאור שלום רב, אסור להעתיק טקטסטים שאתה בעל זכות היוצרים בהם בין אם קיימות תמונות ובין אם לאו. אין משמעות לעובדה שהטקסטים מפורסמים באינטרנט הדבר לא פוגע בזכויות היוצרים שלך. במקרה הנוכחי נראה כי השי...
המשך תשובה