שלום רב אחי חיי בחול וכתב צוואה לשאר האחים במשפחה{בעברית} והחתים על הצוואה שכתב רק את הקונסול מהשגרירות {ולא 2 עדים} כאמור רק את הקונסול שאלתי-האם הצוואה תקפה ,תודה
אסי שלום
לצוואה בפני רשות אין צורך בשני עדים אלא הרשות חותמת לבדה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, שאלתך מצריכה פגישה, לא ניתן בפורום זה לענות לך איזה סוגי הוכחות את צריכה להביא בהנחה שטענתך נכונה. אנא צרי קשר לקביעת פגישה. בהצלחה ...
המשך תשובה