שלום רב, דודי ודודתי עשו צוואה הדדית בינהם ולאחר ששניהם ילכו לעולמם הם הורישו את דירתם חצי לי וחצי לאחיין נוסף (לא היו להם ילדים) דודתי נפטרה ודודי העביר לפני 4 שנים את הדירה על שמי, האם יש פסול בזה? והאם האחיין השני יוכל לדרוש מימוש הדירה לאחר שדודי ילך לעולמו?
אסי שלום
התשובה מאד מורכבת ולא ניתן לענות עליה במסגרת הפורום . השאלה מתי נערכו הצוואות, מה בדיוק רשום בצוואות וכו'. אתה זקוק לייעוץ פרטני
בהצלחה
בתיה אשורי,עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי אלי, שלום רב, צבע ההדפסה של הצוואה כשלעצמו לא יקבע אם היא חוקית או לא. החוק בישראל מתמקד בדרישות מהותיות וצורניות אחרות כדי שהצוואה תהיה תקפה. לכל שאלה אשמח לעמוד לשרותך. בשורות טובות עו"...
המשך תשובה