שלום לפני כ10 שנים אבי נפטר ולאחר מספר חודשים ירושתו חולקה על פי צוואתו לצערי אני לא נכללתי בצוואה מכיון שהוא רשם עדכון לצוואה בטיוטא בלבד ולא הספיק לחתום את המקור בחתימת הטיוטה נכחו עדים ונוטריון השאלה שלי האם עדיין אוכל לנסות לדרוש את חלקי או שזה כבר מאוחר מדיי? בקשתו האחרונה הייתה לדאוג לי אבל אחיותי החליטו להתעלם והוציאו צוואה ישנה משנות ה90 ולפיה חילקו את נכסיו וירושתו אך בטיוטא נרשם שהוא מעונין לצרף אותי כיורשת שווה בשווה עם שאר אחיותי מה אתם ממליצים לי לעשות???
מירה שלום
לא הבנתי האם ניתן כבר צו קיום צוואה או לא .
ככל שניתן צו קיום צוואה יש בעיה . אלא אם לא ידעת על כך . בכל מקרה את צריכה ייעוץ אישי
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה