דודה שלי כתבה צוואה לפני 13 שנה. היא כתבה עוד צוואה לפני 6 שנים, אחרי שאובחנה עם אלצהיימר וכשהיה לה בן זוג שלדעת המשפחה ניסה להשפיע עליה. בצוואה הראשונה היא הורישה שתי דירות לי ולאחי. בצוואה השניה השאירה הכל לבן הזוג שלה. האם יש טעם להיאבק בבית משפט?
אניה שלום
ברור שיש מקום להתנגד לצוואה שערכה חולת אלצהיימר
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מאיר, כן, לאחר פטירת המצווה עדיין קיימת אפשרות חוקית להתנגד לקיום צוואה או לבקש את ביטולה, וזאת במסגרת הליך המתנהל בפני רשם הירושה או בית המשפט לענייני משפחה, לאחר שמוגשת בקשה לצו קיום צוואה. ...
המשך תשובה