ההורים שלי חתמו על צוואתם כאשר הדוד שלי, אח של אבא, תיווך בינם ובין עורך הדין והסיע אותם למעמד החתימה וגם חיכה להם בחדר ההמתנה עד שיחתמו. דוד שלי קיבל מחצית מהרכוש בצוואה. האם מדובר בהליך חוקי או שניתן לתקוף את הצוואה?
שרון שלום
הסעת המצווים לעריכת צוואה יכולה להצביע על כפיה ו/או איומים ו/או השפעה בלתי הוגנת.
בכל מקרה יש לבחון את כל הסיטואציה - מדוע הורים שיש להם ילדים מצווים מחצית ירושה לדוד?
הייתי מגישה התנגדות בכל מקרה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מירה שלום רב, מאחר והצוואה הוגשה לרשם הירושות, עליך לפעול במהירות. הדרך לפעול היא להגיש התנגדות לצו קיום צוואה לרשם הירושות. אנא פני אליי בפרטי אשמח לסייע. בהצלחה! ...
המשך תשובה