אמא שלי נפטרה וירשה לאחותי דירה אבא שלי עדיין חי ולא מסכים לכך האם הוא יכול לקבל את ה50% של הדירה שמגיע לו איך ניתן לסדר את זה ללא בית משפט תודה
מוניק שלום
ככל שהדירה הייתה רשומה רק על שם אימך , אביך יכול לדרוש את מחצית הדירה .
ככל שהדירה הייתה רשומה מחצית ע"ש אימך ומחצית ע"ש אביך , אימך הייתה רשאית להוריש את חלקה למי שהיא חפצה ולאביך אין עילה להתנגדות.
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי רון, אני מצטערת לשמוע על פטירת אביך ועל הנסיבות המורכבות שנוצרו. בהחלט נשמע שיש מספר נקודות משמעותיות שיכולות להוות בסיס לערעור על הצוואה האחרונה. נימוקים אפשריים לביטול הצוואה: העדר כשרו...
המשך תשובה