שלום, יש לי דוד שגר בבית של אמי במשך כל השנים, לפי רשותה ורצונה. כשאמי נפטרה לפני שנה וחצי השאירה צוואה והורישה לילדים שלה את הדירה. הדוד לא משלם ולא מסכים לעזוב, רציתי לשאול אם יש לו דרך להתנגד ומהם האמצעים לפינויו והאם אפשר לדרוש תשלום גם רטרואקטיבי?
חורי שלום
ברור שניתן להוציא את הדוד מהבית מה גם שהוא צריך לשלם שכר דירה ראוי מיום הפטירה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה