אמי הפכה סיעודית ודמנטית, ואחותי ואני רוצים להתמנות לאפוטרופסים גוף/רכוש שלה. יש לה אח שנמצא בחו"ל ויהיה שם כמה חודשים. כקרוב משפחה בדרגה ראשונה הוא צריך לחתום על הסכמתו. מה הנוהל, האם יש דרך לוותר על הטרטור (גם הוא לא צעיר...)?
מומלץ לצרף תצהיר הסכמה שלו, יחד עם הגשת הבקשה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדי, אם אדם כשיר להביע את דעתו קיים ספק אם יש צורך במינוי אפוטרופוס. ישנן מספר דרכים לסייע לקשיש לנהל את ענייניו הכספיים. ממליץ להיוועץ ביחס לנסיבות המקרה הספציפי. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה