מבקש לשאול . . . 3 אחים א' ,ב', ג'. בצוואת אבא נרשם למנות את א' אפוטרופוס על ב' . א' + ב' חתמו אצל עו"ד שהם מסכימים .ג' חושב . . . ה- עו"ד של א' הודיע במייל ל- ג' שיש לו 4 ימים לתת הסכמה או אי הסכמה או הימנעות. לטענת העו"ד אם לא מסכים או נמנע יגרום להתקיים דיון בבית משפט וזה ייקר את התהליך,ויצטרך ג' להיות משיב בבית משפט, היות שכך תדרוש מבית המשפט לה
מה השאלה...?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלפרד, ממך כאפוטרופוס נדרש לפעול בשם החסויה, לצורך חתימות וכו`. איני מבין למה כוונתך ב- "חידוש טאבו", אולם עוה"ד של הקבלן אמור לדעת מה נדרש לעשות ולתת לך הכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה