הגשתי בקשה לבית משפט להתפטר מתפקיד אפוטרופוס. אני לא שלם עם זה. האם הגיוני לכתוב בכותרת "בקשה למשיכת בקשה עקב טעות"? או בקשה לדחיית החלטה בעניין? איך בדיוק מבקשים?

שלום חן,
כותרת הבקשה אינה זו הקובעת אלא התוכן, הנימוק והנסיבות. מוזמן/נת לפנות טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לירן, חוקית אינך רשאי לבצע פעולה כזו בהתאם לסעיף 48 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. בנוסף לא נראה לי סביר שהבנק יתן אישור לפעולה כזו, ללא צו של בית משפט. מוזמן לפנות טלפונית להתייעצות. בברכ...
המשך תשובה