ברשותי דירה שמעוניינת למכור ונתקלתי בקושי למכור אותה היות ובתי הקטנה תופסת 1/3 ממנה והנני 3/4 האם אוכל בסופו של דבר למכור אותה וכמה זמן עשוי להיות תהליך שכזה בתודה מראש חני:)
שלום חני,
לצורך המכירה יש לקבל את אישור בית המשפט, לאחר שנשמעת עמדת היועץ המשפט לממשלה. משך ההליך תלוי במורכבות העניין.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יעל, לצערי בעניינים כאלה לבית המשפט אין הרבה כלי אכיפה, וההרשויות, עירייה, רווחה, משטרה ומשרד הבריאות הן אלו שיכולות לתת מענה. בברכה, עו``ד עידו ...
המשך תשובה