שלום אני בן 24 מוגדר כנכה מגיל 19 בכפייה מינו עליי אפוטרופוס מה שכן אני חתמתי על זה מתמימותי כמובן שלא קראתי את המסמך הממונה עליי לא מעוניין להחזיר לי את הכסף מה שמוריד לי את הביטחון להנות בחיים ולנצל אותם ואת כספי שמגיע לי השאלה: איך אני יכול לבטל את האפוטרופוס כל הזמן מציעים לי שיחות חונך חוגים ואני לא צריך את כל זה כמובן שאני צריך רק אחרי שיחזירו לי את כספי האישי שנועד לטובתי ולא לטובת בן אדם אחר אני רוצה לבטל את הממונה עליי כדת וכדין ולא בהתחנפויןת מצד המוסד שלא מועילות לי
שלום מאירון,
אתה צריך להגיש בקשה לבית המשפט, על מנת לשכנעו כי אין צורך יותר באפוטרופסות עליך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, איני יכול לחוות דעה בעניין מאחר ואיני יודע מתי, איך ומה אישר המפקח מטעם האפוטרופוס הכללי. מוזמן לתת פרטים או לשלוח מסמכים רלוונטיים כדי שאוכל להתייחס ספציפית. בברכה, עו``ד עידו...
המשך תשובה