ביקשתי להיות אפוטרופוסית על אבי שחלה בד'מצניה בביתו גרה בת זוגתו לשעבר של אבי , היא מזיקה לו צועקת עליו בינתייים העו"ס פגשה את כולם אין לי מושג מה היא חושבת מה שמטריד אותי זה האם כדאי להוציא את אבי לביתי שאוכל לטפל בו כי בת זוגתו לשעבר שגרה בביתו מזיקה לו מאוד והאם זה לא יפגע בזכויותיו ברכושו בביתו ששיך לו אך שייך גם לה חצי מהבית
שלום יעל,
העניין מורכב מכדי להשיב לו במסגרת הפורום המצומצמת.
צרי עמי קשר טלפוני במס' שמופיע באתר.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מלי, אם ניתן אישור של בית המשפט, ניתן לבצע את המכירה (בהליך המפקוח על ידי בית המשפט).כל עוד אמא בחיים, אין משמעות מי היורשים כי מדובר ברכוש שלה ובכסף שלה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה