אמא ז"ל כתבה צוואה לארבעת ילדיה באופן שהבכור לא יקבל לידו כל חלק ,אלא שחלקו המכונה "קרן לטובתו" ינוהל בנאמנות ע"י הצעיר[אנוכי] נוצר מצב לא ברור שלא ניתן לרישום בטאבו ולכן כולנו מנועים ממימוש וממכירה לצד ג' האם יש פתרון באופק?
באופן עקרוני, ניתן לרשום הערה בטאבו, בהתאם לצוואה. צריך לבחון את הצוואה בכדי לדעת כיצד לרשום זאת בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוסף, החוק אינו אוסר על שכר אפוטרופוס לקרובי משפחה(אם כי בתי המשפט אינם ששים לאשר בקשות כאלה) ומקל וחומר על החזר הוצאות. צור עמי קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה