אני וגרושתי אפוטרופוסים לפי דין לבני הבוגר (בשל מגבלתו). בהגיעו לגיל 18 פתחתי לו חשבון בנק להפקדת גמלת בל"ל, תחת שמי בלבד. כיום גרושתי דורשת להיות מצורפת לחשבון זה, האם לפי חוק (היותה אפוטרופוסית) הנני מחויב לצרף אותה?

שלום ישראל,
אם גרושתך היא אפוטרופסית משותפת לבן (יחד אתך) היא זכאית לכל המידע ואפשרות הפעולה שאתה זכאי לו מכוח צו המינוי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חגית, קשה להשיב על שאלתך מבלי להיות מצוי בפרטים. תפקידך כאפוטרופוסית בא בנעלי שיקול הדעת שאמור היה להפעיל האדם שמונה לו אפוטרופוס (זו ההגדרה היום המחליפה את המונח "חסוי" בהתאם לתיקונים בחוק). לא...
המשך תשובה