התמנתי לאפוט' לרכוש של אמי. האם עלי למלא טפסים? מתי עלי לדווח וכיצד?
בצו המינוי שניתן לך על ידי בית המשפט כתוב כי עליך להמציא פרטה לאפוטרופוס הכללי. את הפרטה הראשונה לאפו"כ יש להמציא תוך 30 יום ממועד המינוי. על הפרטה יש לחתום בפני עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלון, טכנית, כל מי שמעוניין יכול להגיש בקשה לאפוטרופסות. המצב שאתה מתאר מערב שיקולים שונים שאינם בהכרח משפטיים נטו, אלא כורכים עניינים אישיים ומשפחתיים שיש לבחון בכובד ראש. מוזמן ליצור קשר טלפו...
המשך תשובה